021-252 04 43contact@laboretica.ro Laboretica | Viitor în sănătate

Remedii naturale pentru a combate durerile ușoare de spate

Home / Remedii naturale pentru a combate durerile ușoare de spate

REMEDII NATURALE PENTRU A COMBATE DURERILE UȘOARE DE SPATE

Durerea de spate este o problemă obișnuită care poate interfera cu munca și viața personală a unei persoane. Din fericire, există multe remedii pentru a ajuta la ameliorarea ei. Durerea inferioară a spatelui este o problemă larg răspândită, până la 80% dintre adulți vor avea dureri de spate cel puțin o dată în viața lor.
Mușchii din spate și coloana susțin o mare parte din greutatea corpului. Îi folosim pentru mișcările de zi cu zi, inclusiv șederea, statul în picioare sau mersul pe jos. Medicamente precum ar fi ibuprofenul sau acetaminofenul, pot ajuta la ameliorarea durerii.

Pentru cei care doresc să încerce remedii acasă, iată ce ar putea ajuta:

Exercițiu

Exercițiu pentru a mișca mușchii. Poate fi dificil să te ridici și să te miști când durerea de spate lovește. Cu toate acestea, o plimbare scurtă, yoga, exerciții de apă sau altă activitate cu impact redus poate ajuta adesea la atenuarea durerilor de spate. Exercitarea poate slăbi mușchii tensionați eliberând endorfinele, care sunt analgezicele naturale ale creierului. Exercițiile regulate pot preveni episoadele viitoare ale durerii de spate datorate mușchilor strânși

Folosește terapia cald/ frig

Studiile arată că frigul și căldura sunt modalități eficiente de scutire de dureri de spate. Seturile de gheață după o leziune sunt cele mai benefice. Aplicarea unui pachet de gheață înfășurat într-un prosop direct pe spate poate reduce inflamația. Recele poate provoca, de asemenea, un efect de amortizare pentru durerea bruscă și intensă a spatelui. Poți folosi pachete reci, însă nu mai mult de 20 de minute. O compresă caldă poate, de asemenea, să elibereze mușchii rigizi sau dureroși. Se poate folosi o sticlă cu apă caldă sau un săculeț cu orez în cuptorul cu microunde. Ai grijă să nu se ardă pielea.

Întinderea/Stretchingul

Atingerea degetelor de la picioare timp de 30 de secunde sau atâta timp cât se simte confortabil va ajuta mușchii din partea inferioară a spatelui. Poziția Cobrei (yoga) sau poziția copilului.

Aplică o cremă antidolorifică

O varietate de creme de relaxare a durerii, sunt disponibile în farmacii. Cremele care conțin capsaicină, un compus găsit în ardei fierbinți, pot, de asemenea, ajuta la ameliorarea durerii. Un studiu a constatat că este utilă în tratarea durerii osteoartritei. Cremele de relaxare a durerii care conțin mentol pot desensibiliza receptorii de durere în organism.

Încearcă Arnica

Arnica este un remediu homeopat pe care oamenii îl pot aplica direct pe piele pentru a trata durerea musculară, umflarea, vânătăile și leziunile minore.

Schimbă pantofii

Purtarea de pantofi care nu se potrivesc sau care nu oferă nici un sprijin ar putea provoca tulpini musculare în spate, picioare, și chiar gât. Tocuri înalte, de exemplu, pot dezechilibra alinierea corpului, ducând la dureri de spate mai mici. Purtarea de pantofi foarte plați poate, de asemenea, pune presiune pe picioare și spate. Dacă o persoană suferă de dureri de spate recurente, ar trebui să ia în considerare trecerea la pantofi care se potrivesc corect și sprijină picioarele. Un specialist în pediatrie sau podologie te poate ajuta să găsești o încălțăminte adecvată, dacă este necesar.

Modifică postațiile de lucru

Poziția neadecvată din cauza lipirii sau tensionării la birou poate provoca dureri de spate și alte dureri musculare. Folosirea ergonomiei poate ajuta la reducerea durerii din cauza unei posturi necorespunzătoare. Ar trebui să te asiguri că ecranul computerului este la nivelul ochilor și că scaunul este la înălțimea corectă. În cazul în care o persoană face orice ridicare pentru locul de muncă, ar trebui să stai jos și să-și folosească picioarele – nu spatele lor – pentru sprijin. Cel mai bine este să ceri ajutor sau să te ajuți de cărucioare atunci când muți obiecte foarte grele.

Dormi suficient

Cercetările arată că tulburările de somn ar putea face durerea și mai acută. Lipsa somnului poate afecta de asemenea durerea, potrivit unui alt studiu. O saltea inconfortabilă, pernele cu dimensiuni greșite sau, pur și simplu, lipsa unui somn adecvat ar putea declanșa dureri de spate. Majoritatea adulților ar trebui să primească 7-9 ore de somn pe noapte, potrivit cercetătorilor.
Confortul adecvat și alinierea spatelui sunt esențiale pentru calitatea somnului și pentru a evita durerile de spate dimineața.

Gestionează sau redu stresul

Stresul poate declanșa tensiune musculară și spasme dureroase, inclusiv în spate. Dacă stresul pe termen lung sau evenimentul traumatic pare să fi cauzat dureri de spate, o persoană poate încerca tehnici de stres-relief, cum ar fi: Meditația, Respirația adâncă, Relaxarea musculară progresivă, Imaginile ghidate ( implică concentrarea asupra imaginilor mentale specifice pentru a produce un sentiment de relaxare. Un studiu a constatat imagistica ghidată și muzica ajută la stresul cronic asociat muncii),Yoga – se concentrează asupra unor poziții particulare și asupra respirației și poate ajuta la relaxare, mai ales atunci când este practicat în mod regulat. O examinare a constatat că yoga este un instrument eficient de gestionare a stresului.

Când să vezi un doctor

Oamenii pot trata durerea spatelui adesea cu remedii de acasă și cu o anumită răbdare. Cu toate acestea, o persoană ar trebui să vorbească cu un medic despre durerile de spate cronice sau severe, deoarece medicul poate recomanda terapie fizică, medicamente sau alte tratamente. Persoanele care au condiții de sănătate existente sau care iau medicamente regulate ar trebui să vorbească cu un medic înainte de a încerca orice plante medicinale sau suplimente.

Contact

Nu suntem disponibili chiar acum. Dar, ne puteti trimite un e-mail și iti vom raspunde cat mai urgent.