Laboretica | Beneficii pentru sănătate a castraveților: motive pentru care ar trebui să consumi castraveți în această vară
021-252 04 43contact@laboretica.ro Laboretica | Viitor în sănătate

Beneficii pentru sănătate a castraveților: motive pentru care ar trebui să consumi castraveți în această vară

Home / Beneficii pentru sănătate a castraveților: motive pentru care ar trebui să consumi castraveți în această vară

Beneficii pentru sănătate a castraveților: motive pentru care ar trebui să consumi castraveți în această vară

Aproape 96 % dintr-un castravete este apă. De asemenea, conține mai multe componente benefice pe care nu le poți rata.

Castravetele te poate menține hidratat.

Sprijină, de asemenea, pierderea în greutate.

Castravetele este, de asemenea, bun pentru pielea ta.

Verile înseamnă mai mult aport de apă și o varietate de fructe. Pentru a rămâne hidratat trebuie să consumi mai multă apă sau fructe și legume cu conținut ridicat de apă.

Castraveții sunt, de asemenea, încărcați cu apă și zero grăsimi.

Castravetele poate fi o gustare perfectă pentru a combate sănătos atacurile de foame. De asemenea, îl poți mânca ca salată la prânz și cină.

Castraveții conțin fibre, proteine, vitamina C, carbohidrați, vitamina K, potasiu și multe altele.

1. Poate ajuta la scăderea în greutate

Castravetele conține zero grăsimi. Conține fibre care te pot menține plin (sătul) mai mult timp. Castravetele este, de asemenea, sărac în calorii. Poți mânca o mulțime de castraveți pe tot parcursul zilei. Poate face parte din salata ta. Poți adăuga castravete la mese.

2. Te menține hidratat

Consumul de apă suficientă este esențial pentru ca organismul uman să funcționeze corect. În timpul verii ai nevoie de mai multă apă pe măsură ce pierzi mai multe lichide (datorită transpirației). Aproximativ 96% din castravete este apă. Împreună cu consumul de apă suficientă, poți adăuga în dietă fructe și legume încărcate cu apă.

3. Bun pentru sănătatea cardiovasculară

Castravetele este bun și pentru sănătatea inimii. Fibrele pot ajuta la gestionarea colesterolului, care este un factor de risc pentru bolile de inimă. Adăugarea castraveților în dieta ta cu un consum minim de sodiu și alte activități pentru a controla riscul bolilor de inimă pot da rezultate eficiente.

4. Mulți controlează nivelul zahărului din sânge

Diabeticii pot consuma și castraveți. Conform studiilor, castravetele nu afectează negativ nivelul zahărului din sânge și poate reduce, de asemenea, stresul oxidativ care ajută la controlul riscului de diabet și complicații ale diabetului.

Cum se consumă castravetele?

Poți consuma castraveți în orice moment al zilei. Poate fi o parte din salata ta sau o gustare de seară. Castraveții pot fi folosiți și pentru a prepara băuturi răcoritoare cu mentă, lămâie și alte ingrediente

Contact

Nu suntem disponibili chiar acum. Dar, ne puteti trimite un e-mail și iti vom raspunde cat mai urgent.

Show Buttons
Hide Buttons
x

Utilizăm cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență online. Prin faptul că sunteți de acord să acceptați utilizarea cookie-urilor în conformitate cu politica noastră de cookie-uri.

Setările de Confidențialitate
Name Enabled
Technical Cookies
In order to use this website we use the following technically required cookies: wordpress_test_cookie, wordpress_logged_in_, wordpress_sec.
Cookies
We use Cookies to give you a better website experience.
WooCommerce
We use WooCommerce as a shopping system. For cart and order processing 2 cookies will be stored: woocommerce_cart_hash & woocommerce_items_in_cart. This cookies are strictly necessary and can not be turned off.
Google Analytics
We track anonymized user information to improve our website.
Google Adwords
We use Adwords to track our Conversions through Google Clicks.
Facebook
We use Facebook to track connections to social media channels.