Laboretica | Cum să eviți problemele pielii schimbându-ți obiceiurile alimentare
021-252 04 43contact@laboretica.ro Laboretica | Viitor în sănătate

Cum să eviți problemele pielii schimbându-ți obiceiurile alimentare

Home / Cum să eviți problemele pielii schimbându-ți obiceiurile alimentare

Cum să eviți problemele pielii schimbându-ți obiceiurile alimentare

Pielea este cel mai mare organ din corpul uman, așa că poate spune multe despre stilul tău de viață și starea generală a sănătății tale. Pielea este primul lucru care prezintă probleme în corp și poate indica cât de confortabil este corpul în orice moment. Mâncarea este întotdeauna responsabilă pentru starea pielii, deoarece influențează aspectul acesteia și sănătatea unei persoane în general. Am colectat informații despre 7 probleme diferite ale pielii care sunt legate cu alimente specifice. Vom spune ce alimente au un impact negativ asupra pielii, de ce se întâmplă și cum să te ajuți dacă observi aceste semne. Și la sfârșitul articolului, am pregătit un punct bonus despre umflături asemănătoare pielii de gâscă care apar uneori pe piele.

1. Îmbătrânirea prematură a pielii

Alimente: biscuiți cu calorii scăzute și pâine crocantă. De ce: alimentele cu conținut scăzut de calorii fac ca nivelul glicemiei din organism să crească foarte repede. Acest lucru este foarte convenabil în anumite momente, dar pe termen lung, astfel de schimbări bruște pot duce la îmbătrânirea prematură a pielii. Pielea devine moale și uscată. Când se întâmplă acest lucru, setările proprii ale corpului sunt perturbate, nu mai înțelege ce mâncare se află în el și nu știe întotdeauna ce să facă cu ea. Cum să te ajuți: este mai bine să înlocuiești acest „aliment alternativ cu conținut scăzut de grăsimi” cu alimente reale. Aproape toate alimentele sunt rele pentru organism – nu fac decât să păcălească creierul să creadă că sunt sănătoase.

2. Ridurile pe frunte și uscăciunea pielii

Alimente: zahăr și îndulcitori. De ce: Zahărul provoacă distrugerea colagenului și a elastinei. Aceste elemente sunt în special active în zona frunții, deoarece aici este cea mai mică cantitate de grăsime a pielii. Indulcitorii au același efect ca zahărul, dar fructoza distruge colagenul mai mult decât o face zahărul obișnuit. Cum să te ajuți: somonul, algele, curcanul și pătrunjelul sunt cele mai bune surse naturale de colagen.

3. Acnee și roșeață

Alimente: lapte de vacă și produse lactate. De ce: Laptele de vacă conține hormoni care ajută vițelușul să crească, dar oamenii au micro inflamație pe piele după ce-l beau. Acest lucru nu este valabil doar pentru persoanele intolerante la lactoză: acești hormoni pot avea o influență negativă asupra oricui. Oamenii de știință cercetează această problemă de multă vreme și cred că hormonii de lapte de vacă intră în conflict cu hormonii umani. Cum să te ajuți: Dacă ai avut vreodată acnee sau astfel de inflamații înainte, verifică dacă există alergii. Dacă ești sigur că nu ești alergic, încearcă să reduci cantitatea de lapte consumată și să incluzi mai multe alimente bogate în iod, precum fructe de mare și ulei de pește. Rezistă la procesul de inflamație.

4. Vase capilare pe nări și pleoape

Alimente: alimente picante. De ce: alimentele picante cresc viteza tuturor proceselor din organism – îmbunătățesc metabolismul, cresc temperatura corpului și viteza fluxului de sânge. Sângele începe să curgă mai repede prin capilare, astfel încât acestea devin mai vizibile pe piele. Cum să te ajuți: Dacă observi capilare pe pielea ta, trebuie să-ți schimbi stilul de viață: asta înseamnă că ceva rău se întâmplă în vasele de sânge. Ar trebui să îți normalizezi programul de somn, să îți reduci nivelul de stres, să-ți schimbi dieta și să lucrezi mai mult.

5. Sentimentul de piele murdară

Alimente: sucuri și smoothie-uri. De ce: Fibra este responsabilă pentru toate procesele de curățare din corp. Fibra este conținută în fructe, legume și fructe de pădure. Fibra este pasată în timp ce se fac sucuri și smoothie – cu alte cuvinte, ea dispare. Deci, dacă nu mănânci alte alimente care au multă fibră, capacitatea organismului de a se limpezi este redusă. Cum să te ajuți: Fasolea, pâinea integrală de grâu și fructele uscate sunt alimente care conțin multă fibră.

6. Umflarea, elasticitatea proastă și un ten obosit

Alimente: o cantitate uriașă de proteine ​​animale. De ce: este vorba despre schimbarea nivelului de pH în sânge. Aciditatea se schimbă atunci când proteina se descompune. În plus, metabolismul, producția de fermenți și hormoni sunt încetinite. La fel și regenerarea pielii. Cum să te ajuți: soia, castraveții, avocado, broccoli și cicoarea, toate cresc nivelul de alcaline din organism.

7. Deshidratare și uscăciune a pielii

Alimente: cafea și ceai. De ce: când bem ceai sau cafea, le percepem ca fiind un lichid, deci bem mai puțin apă pură. Ceaiul și cafeaua sunt ambele diuretice, astfel încât corpurile noastre sunt păcălite să aibă un echilibru corect de apă, atunci când, de fapt, nu primim suficientă apă. Cum să te ajuți: în primul rând, bea apă! Regulă: 2 pahare de apă pentru 1 cană de cafea, 1 pahar de apă pentru o ceașcă de ceai. Pentru a obține rezultate mai bune în pielea ta, ar trebui să incluzi alimente care conțin multă apă, cum ar fi castraveți, dovlecei, salate verzi, grapefruit și pastă de roșii.

Contact

Nu suntem disponibili chiar acum. Dar, ne puteti trimite un e-mail și iti vom raspunde cat mai urgent.

Show Buttons
Hide Buttons
x

Utilizăm cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență online. Prin faptul că sunteți de acord să acceptați utilizarea cookie-urilor în conformitate cu politica noastră de cookie-uri.

Setările de Confidențialitate
Name Enabled
Technical Cookies
In order to use this website we use the following technically required cookies: wordpress_test_cookie, wordpress_logged_in_, wordpress_sec.
Cookies
We use Cookies to give you a better website experience.
WooCommerce
We use WooCommerce as a shopping system. For cart and order processing 2 cookies will be stored: woocommerce_cart_hash & woocommerce_items_in_cart. This cookies are strictly necessary and can not be turned off.
Google Analytics
We track anonymized user information to improve our website.
Google Adwords
We use Adwords to track our Conversions through Google Clicks.
Facebook
We use Facebook to track connections to social media channels.