https://ejournal.unperba.ac.id/pages/uploads/sv388/ https://ejournal.unperba.ac.id/pages/uploads/ladangtoto/ https://poltekkespangkalpinang.ac.id/public/assets/scatter-hitam/ https://poltekkespangkalpinang.ac.id/public/assets/blog/sv388/ https://poltekkespangkalpinang.ac.id/public/uploads/depo-5k/ https://smpn9prob.sch.id/content/luckybet89/
Laboretica | Timp de tromboplastina partiala activat (aPTT) Pret: 15 RON
021-252 04 43contact@laboretica.ro Laboretica | Viitor în sănătate
Home / Timp de tromboplastina partiala activat (aPTT) Pret: 15 RON
In

Pret: 15 RON

Recomandari pentru efectuarea testului:

*detectarea deficientelor congenitale sau dobandite;

*suspiciunea de hemofilie sau boala von Willebrand.

*monitorizarea tratamentului cu heparina nefractionata si inhibitori trombinici (hirudin, argatroban);

*suspectarea prezentei de inhibitori factor-specifici sau nespecifici ai coagularii (ex. anticoagulant lupic).

Observatie: prezenta anticoagulantilor lupici se asociaza cu tendinta clinica spre tromboza si nu cu hemoragie.

*evaluarea preoperatorie a riscului hemoragic

Bibliografie

1. www.labtestsonline.org. HLA-B27. Reference Type: Internet Communication.

happywheels
Contact

Nu suntem disponibili chiar acum. Dar, ne puteti trimite un e-mail și iti vom raspunde cat mai urgent.

Show Buttons
Hide Buttons
x

Utilizăm cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență online. Prin faptul că sunteți de acord să acceptați utilizarea cookie-urilor în conformitate cu politica noastră de cookie-uri.

Setările de Confidențialitate
Name Enabled
Technical Cookies
In order to use this website we use the following technically required cookies: wordpress_test_cookie, wordpress_logged_in_, wordpress_sec.
Cookies
We use Cookies to give you a better website experience.
WooCommerce
We use WooCommerce as a shopping system. For cart and order processing 2 cookies will be stored: woocommerce_cart_hash & woocommerce_items_in_cart. This cookies are strictly necessary and can not be turned off.
Google Analytics
We track anonymized user information to improve our website.
Google Adwords
We use Adwords to track our Conversions through Google Clicks.
Facebook
We use Facebook to track connections to social media channels.